Schie en Delflandtocht. R.W.V.

Datum:  8-6-2024.                                                                                                                      Afstand:  5 km.  (4.980 km)                                                                                                    Totaal:  10.690 km.                                                                                                                    Start:   09:05 uur.                                                                                                              Finish:  11:25 uur.                                                                                                                      Maps: Puzzelen maar!                                                                                                                  Organisatie:  R.W.V.                                                                                                             Weer: Zwaar bewolkt met enige zonnige momenten, beetje spetterregen onderweg. Temperatuur ongeveer 16-18 graden.                                                                                               

Een feestelijke entourage bij de start.

Stop de pers! Al vrij snel had ik in de gaten, dat het parcours dit keer veranderd is. Joepie!! Het eerste deel ging via de “oude” route en daarna… Weet ik veel, maar ik vond het prima! De speeltuin werd nu van een totaal andere kant benaderd en een verdwaalde ooievaar kruisde gelukkig zonder “pakketje” mijn pad. (daar ben ik toch veel te oud voor) Na dit deel ging de route langs de kinderboerderij “t Hoefblad” die door Irado  die in Schiedam, Vlaardingen én in Capelle aan den IJssel de afvalinzameling verzorgt. Bij het passeren van de kinderboerderij groette ik een mevrouw van mijn postuur, die daar (vrijwillig) aan het werk was. Daarna volgde een lang stuk langs de volkstuinvereniging Thurlede waarbij ik de hoofdingang passeerde..

Neeeee! Gen baby-tjes a.u.b….
Jippieeeee!
Eindelijk FF zitten!
Gratis zonnebrandcrème….
De lieftallige dames van het startbureau…

Over Christa Prins

Lees mijn weblog en leer mij kennen, mijn blogs hebben een kritische noot en heb een uitgespoken ongezouten mening. Interesses: computers en Internet, schrijven, fotografie, de natuur, wandelsport en handwerken/handarbeid. (haken, Native American beading)
Dit bericht werd geplaatst in Wandelen en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.